שינה לרפואה

שנת לילה טובה היא לא רק המלצה, היא הכרחית על מנת לאתחל את מערכת העצבים, לנקות את הגוף מרעלים מטאבולים ולשמור על איזון רגשי ופעילות מוחית תקינה במהלך היום שאחרי. מחקרים רבים מצביעים על קשר מובהק בין מחסור בשינה לבין מחלות כרוניות רבות – יתר לחץ דם, סוכרת, סרטן, אלצהיימר, פרקינסון, דכדוך ודכאון ועוד…

מהם הגורמים "המטרידים את מנוחתנו" ומונעים מאיתנו ומהילדים שלנו להכנס לשנת לילה רציפה? האם ישנה דרך טבעית להירדם מבלי להזדקק לגלולות שינה או אלכוהול? ואיך אפשר לסייע לשעון הביולוגי שלנו לווסת את עצמו?

בתכנית יתארחו ד"ר עמית גרין – מנהל המחקרים במכון השינה ב"אסותא", יועצות השינה הבכירות רוני שפירא-סוקלסקי ושירה קראוטהמר ומהנדס התקשורת אייל שימשי – שישפכו אור חדש על היבטים ביולוגיים, התנהגותיים ורגשיים בתחום השינה.

עייפות כרונית? יש דרך אחרת. צרו קשר לייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות:

לקריאה והעמקה נוספת:

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

רוצה להצטרף לתכנית?

מלא/י את הטופס לשיחת התאמה ללא התחייבות