גלידה בריאה (באמת!)

לא משנה אם בחוץ קיץ או חורף, גלידה תמיד היתה ותמיד תישאר אחד הפינוקים הכי גדולים שלי: המרקם, הטעם העשיר והזכרונות של חופש גדול או ימי הכיף עם המשפחה והחברים…

בנונה (בננה+אנונה)
מנגו+אפרסמון
בננה+פיטאיה+אננס

גלידה לא חייבת להיות קינוח מושחת מלא בסוכר מעובד, שומן וחומרים משמרים: אפשר להכין גלידה בבית, בדקות ספורות, מחומרים טריים וללא שומן כלל – בעלות מצחיקה ועם מינימום מאמץ! איך עושים את זה?

  • מקלפים, חותכים ומקפיאים מראש פירות שאוהבים. המתאימים ביותר לגלידה הם בננה, מנגו, גויאבה, תאנה, אפרסמון, אנונה או פאפאיה. חשוב להקפיא את הפירות בדרגת בשלות גבוהה!
  • לסורבה אפשר להשתמש גם בפירות יער, תותי עץ או תותי שדה קפואים.
  • לתוספות: אפשר להשתמש באבקת חרובים, תותי עץ מיובשים, צימוקים, קינמון ועוד כיד הדמיון הטובה…
  • מוציאים מהקפאה ל-5 דקות.
  • זורקים למעבד המזון ומחכים לקסם שיקרה 🙂
  • (אפשר להוסיף פרי בשל אחד או מעט מים לתערובת כדי להחיש את התהליך)

בתיאבון! (פשוט, לא?)

בננה+אגס+קיווי
בננה+תות עץ
רק מנגו ♥

אפשר לאכול מזון יצירתי וטעים וגם לשמור על משקל תקין ולזכות בבריאות שלמה!

לקריאה והעמקה נוספת:

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

רוצה לשמוע עוד

מלא/י את הטופס לשיחת היכרות ללא התחייבות